Roadtrip: Horseshoe bend og Utah

Dei to siste vekene i Arizona, så meir eller mindre maste  eg på Vegard at han måtte ordne seg ein dag fri. Eg hadde nemlig planlagt at vi skulle kjøre heilt nord i staten for å gå ned i ein av sprekkene til Grand Canyon og sjå litt meir av underverka Arizona har å tilby. Han fekk ordna seg fri ein fredag, men så måtte han på jobb likevel.. Då begynte jo eg å bli litt stressa, siden bilane skulle sendast avgårde.. Heldigvis fekk vi tatt ut leigebil, og Morten, som vi delte leigebil med sa han kunne bli med på denne ekspedisjonen min! 😄  Så slik hadde det seg at vi kjørte 100 mil tilsammen den dagen. Det tilsvarer forresten Oslo-Trondheim tur/retur på ein dag 😅  Trur egentlig begge mannane var litt oppgitt over planen min, men når vi var heime igjen så konkluderte vi med at det hadde vært ein veldig fin dag! 👌

Første stopp på den lille dagsturen vår var Horseshoe bend.😊  Når vi kom fram til parkeringsplassen så var det lagt opp til ein liten gåtur. Eg trur heile turen er ca 2 miles(?), vi gjekk i alle fall i ca 15-20 min ein vei. Egentlig så trudde eg at horseshoe bend låg rett ved veien, så vær forberedt på å ta med vatn om det er varmt!

SAMSUNG CSC

Tadaa! Her er alltså undervekret. Stilig eller? Dette er rett og slett Colorado river som har slanga seg gjennom landskapet. Og år etter år har den gravd seg nedover. Resultater er jo heilt fantastisk vil eg sei. 😊

SAMSUNG CSC

Tenk at naturen har gravd seg fram på denne måten. Sjukt fasinerande å tenke på at elva har vært så høgt oppe før.

Fornøyde turistar på tur! Det var sjukt mange folk der, men eg bana meg vei framover og fekk nok den beste plassen 💪  Egentlig så syns eg kanskje at Preikestolen og Trolltunga er hakket verre enn dette. Mulig det er fordi landskapet er meir realistisk i Norge? Her er jo alt rødt og uvanlig for oss Nordmenn!

Arizona, du er fin! <3

SAMSUNG CSC

Og når vi først var så langt nord, så fant eg ut at ein tur innom Utah også burde være på lista.🙄   Mannane var ikkje heeeilt i mot det då, men dei såg ikkje poenget. Så det betydde at det blei ein tur innom der og.😅  Det er eg glad for, for det var veldig fasinerande å kjøre i frå raude Arizona, og komme gjennom grensa til eit Utah som kun hadde gråstein! Skikkelig kult!

Ein liten film på grensa. Her kan ein sjå fjella og området rundt 😊

#utah #arizona #reise #reiseblogg #usa #ferie #tur #iviusa #roadtrip #dagstur 

8 kommentarer

Siste innlegg