Ebay-tips: Falske Roser

Affiliateslink

SAMSUNG CSC

Eg har tidligare handla litt på Ebay, men blir som oftast ikkje så super imponert.. Det einaste eg har vert 100% fornøyd med hittil er faktisk kjøp av falske roser. 😊 Litt rart, med tanke på at eg tidligare var heilt imot falske blomar i utgangspunktet..🤔  Eg trur kanskje grunnen til at eg har vært så i mot falske blomar er fordi dei tidligare har sett enormt falske ut. No finnes det så mange gode variantar på markedet, at av og til er det vanskelig å sjå forskjell. Alle blomane vi har i leiligheten her i Usa er faktisk falske, og vi kjøpe og eit splitter nytt falskt juletre i fjor.. Altså missforstå meg rett, eg er fortsatt meir for ekte vare, men som ein erstatning funker dette veldig bra!

SAMSUNG CSC

Desse rosene har eg i kvit heime i Norge, og no i mørk raud her.

Det einaste eg ikkje heilt godkjenner med desse blomane er som alltid blada. Altså, det er bare nåke med dei som ikkje skriker ekte. Men igjen, dei er jo ikkje ekte så kor mykje kan eg forvente? 🙈 Dei er i alle fall fine nok til at eg vil ha dei framme i leiligheten 😊

SAMSUNG CSC

HER finn du direktelink til rosene. 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

#ebay #ebaytips #shopping #usa #blomster #blomst #rose #netthandel #interiør #interior #hjemme #hjemmet

27 kommentarer

Siste innlegg