DIY: Marmorbrett ✨

Siden første gang eg såg ei marmorplate har eg hatt lyst på det til skjærefjøl eller lignande. Det er jo ein smule dyrt med det i Norge, og for oss som visste vi skulle flytte så blei det uaktuelt å kjøpe nåke så skjørt.. Så når eg gjekk å trødde i ein svær butikk, litt som Coop Obs bygg bare 10 ganger større, så fant eg ut at dei solgte baderomsfliser enkeltvis. Altså, nåke så genialt! Eg visste ikkje at det var mulig, og eg veit heller ikkje om dette er mulig i Norge då, men kanskje ein kan være heldig å få ei testflis eller lignande. Lykkelig kjørte eg heim med ei nydelig fin marmorflis, klar for hobbyprosjektet mitt! Dette brettet er kjapt å lage, men krever litt herdetid. Så ha litt tålmodighet, sånn ca to dagar av det 😎

SAMSUNG CSC

Du treng:

  • Valgfri flis, eg har brukt marmorstein.
  • E6000 lim / anna industriell lim som funker på metall og flis/stein. Eg trur ikkje limen er å få tak i i Norge, så kjøp den på Ebay HER
  • Gummiknotter (eg spraya mine i gull)
  • Skapdørhåndtak

 

Slik gjer du:

  • Spray det du skal spraye først. Eg valgte å spraye håndtaka og knottane, då dei ikkje var i den fargen eg ville ha. La dei tørke godt.
  • Lim gummiknottane fast på undersida av plata. Bruk limet E6000, men vær forsiktig, det er eit sterkt lim. 
  • La gummiknottane herde over natta, slik at det er stivna. 
  • Lim deretter håndtaka fast med E6000. La dette herde. Eg lot det herde i 24 timar.
  • Voila, eit fiks ferdig pyntebrett klart til bruk.

 

SAMSUNG CSC

Eg ville nok kanskje ikkje brukt håndtaka til å bære brettet med, men det skal være mulig. Håndtaka er mest for pynt, sjølv om vi har bært fatet med dei uten problem. 😊

SAMSUNG CSC

Nåke du vil teste ut sjølv? 😊 

SAMSUNG CSC

affiliateslink

#kreativitet #kreativ #diymom #marmor #interiør #interior #diy #homemade #hjemmelaget #heimelaga #hobby #kreativ #gds #byidarossland #hobby #hobbyklubben

13 kommentarer

Siste innlegg