Vi er i Atlanta

Vi har ein liten miniferie/langhelg hos Martin i Atlanta i helga! Vi kosar oss gløgg, tar dagane med ro og er skikkelige turistar. Har vært i akvariet, gått tur i parkar, vært på konsertar og festival og bare nytt dagane. Vi er veldig heldige som har Martin her i USA, og ikkje minst at han bur så nært som kun 4-5 timar unna oss. Er jo bare ein liten kjøretur det.😎

SAMSUNG CSC

At Atlanta er ein storby i forhold til Crestview/Destin, der vi bur i Florida, det er det i alle fall ikkje tvil om. Når vi kom inn til sentrum på torsdags kveld så var vi plutselig inne på ein 16-felts motorvei med bilar over alt. Heldigvis blei eg litt vane med motorveikjøring når vi budde i Phoenix, så panikken tok meg ikkje. Egentlig så er det ikkje så veldig vanskelig å kjøre på slike veiar, det er bare alle dei andre idiotane rundt deg du må være forsiktig med.. 😉 

SAMSUNG CSC

Martin bur supersentralt, i eit av bygga på bildet, så vi lider ingen nød! No skal vi ta turen ut for ein bedre mexicansk middag og deretter kanskje sjå kva utelivet i Atlanta har å by på. Fleire bilder i frå dagane våre kjem når eg får tida til å sette meg ned med bildene. 😊  Ha ein fin søndags morgon, enn så lenge!

SAMSUNG CSC

#atlanta #usa #reise #reisemagasinet #reiseblogg #reisebloggen #ferie #travel #iviusa

8 kommentarer
    1. Altså, nå ble jeg litt lang i fleisen! Jeg må ha vært borte fra blogg lenge!! Visste ikke du bodde i USA jeg! Ok! Nå skjønner jeg at jeg må skjerpe meg! Tusen takk for at du også følger min nye blogg! Setter stor pris på det!
      Fine bilder, og jeg skjønner at jeg har litt å ta igjen på lesning:)

    2. monicahalland: Hehe, har snart bodd her eit år no :p Så vender snart snuten heimover til Norge igjen! Regner med det er ein del innlegg og bilder du har gått glipp av da ja! 🙂
      Bare kjekt å følge med 🙂 Ha ein fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg