Har du nåken spørsmål?

Det slo meg her om dagen. Eg har aldri hatt ein spørsmålsrunde her på bloggen. Kanskje det er fordi eg ikkje har turt? Tenk om det ikkje kjeme inn nåken spørsmål då? 🙄  Vel det er jo uansett litt rart med tanke på at eg har blogga i snart 4 år! Så då tenkte eg å hive i gang ein spørsmålsrunde her. 

Etter eit år i USA så kan det jo være nåke dåke lurer på i forbindelse med det? Kanskje dåke bare lurer på heilt generelle ting? Fyr i så fall laus, så skal eg i alle fall svare så godt eg klarer om det kjeme nåken spørsmål 😊

SAMSUNG CSC

Bildet er i fra toppen på Lighthouse trail på Hawaii!

SAMSUNG CSC

#spørsmålsrunde #reise #usa #reisebloggen #reiseblogg #spørsmål #blogg #diy

10 kommentarer
    1. Kva har du tenkt å finne på når du kjem heim igjen til Norge, utdanning/jobb?
      Kva er den største forskjellen med USA i forhold til Norge, kultur, mat, osv?
      Favoritt minner med Vegard , i forhold til at dåke er gift og vært sammen i fleire år ?
      Håper alt ellers står bra til <3 , klem <3

    2. Ok, here goes: Kan du fortelle om din verste matopplevelse i løpet av USA-turen? Har du fått bekreftet eller avkreftet noen fordommer om USA? Hvilket av de stedene du har besøkt, følte du deg mest hjemme? Hva blir det beste med å reise hjem til Norge? Hva kommer du til å savne mest med USA? Og til slutt: hvor går turen neste gang?

    3. Yay! Hva slags ting savnet du hjemmefra? Noen pakketips til meg? Hva har du blitt mest overrasket over på turen din? Har du fått dilla på noe mat, snacks o.l. fra USA som bør testes? 😀

    4. Lindis: Første del av spørsmålsrunden er på bloggen no. Så kan du panikkpakke dei siste timane før dåke sende flyttelasset! :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg