Dag 9: Siste dag i USA

Lørdag og siste heile dag i New York står no for tur. Kva skal eg egentlig blogge om når eg er ferdig med USA-eventyret vårt?🤔   Det blir nok ikkje så hyppig, eller interessant, med blogging om livet på Fosenhalvøya i Sør-Trøndelag, men vi satsar på litt oppdateringar likevel 😊

Frihetsgudinnen:

Mandag var planen å komme seg tidlig ned til Frihetsgudinnen, siden køen var så enormt lang til lenger ut på dagen det gjekk. Vi klarte jo ikkje å komme oss ned dit til 8 (vi var da tross alt på ferie), men var i billettkøen rundt 11. Det gjekk virkelig fort unna, og innen klokka var 12 var vi på båten på vei over til Liberty Island.😊

Båtane som går i skytteltrafikk kvart 20 min.

Frihetsgudinna var like magisk som den var for 7 år siden. Vegard blei veldig overraska, for han hadde ikkje trudd den skulle være så stor som den var. Dessuten var det ok menge med folk der ute, med tanke på at det var midt på sommaren vi valgte å ta turen. 😊

På båtturen ut til øya kan eg anbefale at dåke står på styrbord/høgre side av båten. Då får du sett Frihetsgudinna i frå sjøen og. På vei heim igjen er det sjølvsagt andre sida som er best å sitte på. 😊

Vi gjekk ein runde på øya og fekk til slutt ein nydelig utsikt over heile skylinen i New York. Og ikkje minst det nye One World Observatory bygget som ruver 541 meter over bakken.

Little Italy

Vidare tok vi sunbwayen mot Little Italy. Denne dagen hadde vi nemlig bestemt oss for at vi måtte klare å få i oss ein lunch i rimelig tid før middagen skulle inntas. Valget falt derfor på Il Cortile, ein restaurant som er kjent i fra serien Sopranos. Vi satt ute, men inne minna det meir om eit slikt mafia miljø som det er i serien. Vi såg ekstra godt rundt oss om det kanskje satt nåken som minna litt om mafiabossar rundt der ja.😅Hadde det vært ei gågate her så hadde eg nok følt eg hadde vært i Europa. Dessuten var Little Italy 100 ganger roligare og koseligare enn nabogata, der Chinatown er..

China Town

I China Town var det folk som stod å skulle selge oss nåke i det vi runda gatehjørnet i fra Little Italy. Altså, er det mulig! Vi fekk begge flashback til selgerane i Tyrkia, og fekk rett og slett litt avsmak..🙄 Heldigvis skulle vi ikkje være her så lenge, men vi måtte gå eit stykke igjennom for å finne ein undergrunn. Ellers er det jo veldig fasinerande korleis dei har klart å lage til eit så autentisk miljø midt i New York City! Her får du nok tak i det meste av spesiell mat som du får tak i i Kina og.

Typiske sjapper som låg langs gatene i China Town.

Central Station:

Vi tok subwayen vidare nordøve og fant plutselig ut at vi var på eit tog som skulle innom Central Station. Dette passa jo meg bra siden eg hadde lyst å sjå den og. Vi hoppa av her og fekk endelig sjå nok ein kjent plass i fra mange filmar.

Nede til venstre står togtidene og blinkar. Sjølv om det er enormt mykje folk innom her kvar dag, så var det veldig reint og ryddig her.. Og ikkje minst fasinerande å tenke på at folk som er der faktisk er på reis, slik som på OsloS. 😊

Empire State:

Etter Central Station gjekk vi nedover mot Empire State. Planen var ikkje å gå opp i denne, då eg hadde vært her før, men V ville veldig gjerne sjå den. På veien ned fekk vi og kjøpt ein ny håndbagasjekoffert og, så vi slapp å få så mykje overvekt på bagasjen på veien heim.

Rundt Empire State, på Street 34/ Broadway er det og eit fint shoppingområde. Kan anbefale å ta turen her om det er nåken som er interessert i shopping, og nåken som bare likar å sitte på cafe/pub å vente.😊

Seinare på kvelden tok vi turen på ein restaurant som heiter Brazil Brazil. Her fekk vi servert eit godt stykke kjøtt og tilbehør. Ein koselig kveld ute, men vi var nok begge litt lei av å ete ute på restaurant, og gleda oss vel mest til å komme heim til Norge og god norsk mat. Slik er det vel når heimreisen nærmar seg!😏

– Følg gjerne idarossland.blogg.no på Facebook her –

#newyork #ferie #reise #iviusa #travel #sommer #utlandet #usa #shopping #reisemagasinet #reisebloggen