Fiskeferie på Kalve

Velkommen til paradis!

Altså, kor fint er det ikkje her då? Eg var så heldig å få muligheten til å besøke Kalve på Austevoll i sommar. Onkel og tante har hytte der ute, og når mamma og Harald allerede hadde kjørt ut med båten så var eg ikkje vond å be. Klokka 5 sto eg opp, og var klar på Sunde båtkai rundt klokka 06:00. Om eg var trøtt når eg kom fram til frokosten? Ja, men til denne utsikten så var det ikkje nåke problem å halde seg våken 😊

På Austevoll fiskar dei jo mykje, så det var absolutt obligatorisk når vi var der. Det var dårlig med fisk å få p stang, så vi satt eit garn så vi fekk fleire fine fiskar i. 😊

Wiii, sjå kor stor då! 😃

I djup konsentrasjon ved fileteringa..🐟

Vi fekk oss og ein liten tur ut til Skansen. Her fekk vi god utsikt mot Marstein fyr som ligg i havgapet. 😊

Denne dagen var det heldigvis fint vær, men til vanlig og når stormen står på som verst her så kan ein ikkje være her utpå. Då er det rett og slett livsfarlig for både store og små! 🌊 🌊 🌊

Eg og Simen tok oss og ein tur med kajakkane. Her padla vi i rundt 2 timar rundt og ut mot havet. 

Heit uti havet der ligg England! Vi padla ikkje så langt då 😅

Idylliske Kalve!

Takk for nåken fine dagar i paradis! 😊

#summer #sommer #ferie #reise #travel #reisebloggen #reisemagasinet #norge #bilder #natur #fisk #fiske #fisking #kalve #hordaland #utno #yrno #storm #tv2vaeret #tv2 #sol #kalve

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg