Fiks det sjæl søndag!

Puh, idag har eg virkelig stått på heile dagen. Etter at vi hadde sendt svigers av gårde med båten til Trondheim så satt eg i gang med dagens prosjekt; lage breiare vinduskarm! Altså, eg tipper det var nåke av det første eg irriterte meg over når eg flytta inn her.. Det er jo søren meg ikkje nåken plass til potter og lysestakar her? 🙈  #Ilandsproblem  Men i staden for å irritere meg over det så har eg idag laga breiare vinduskarmar. Bare sjå kor små dei var då, altså…🙄 🙄

Dessuten trengte vinduskarmane litt kjærlighet, så eg skal få dei kvite. Eg har kun fått grunna dei idag, siden eg måtte skjære til vinduskarmen og slikt. Men det blir så fint når alt blir kvitt! Då kjem dei nye fine gardinene mine så fint til sin rett og! Sjekk ein liten sneek peek på dei på bildet over 😏 Og veggen skal ikkje være kvit vidare nei, den skal bli mala når maleren kjeme på besøk 😊

Så ja, dette har søndagen min gått til. I fra 11 til 21 har eg styrt på. I morgon skal strøk nr 1 med maling komme på, før eg skal på cafedate med Zara, ei eg har blitt kjent med etter at eg flytta opp her 😃

Håpar søndagen dåkas har vært fin, og at dåke har fått nåke ut av den. Det har i alle fall eg, sjølv om eg ikkje har vært ute på tur i finværet 🙈

– Følg meg gjerne på Facebook HER   og Instagram HER –

#diy #oppussing #gjørdetselv #hus #hjem #hage #interiør #søndag #kreativ #kreativitet #gds 

10 kommentarer
    1. Oi så kreativt! flink du er!
      Jeg er heldig der, kjøpte av huset til svigermor, og vi har utrolig lik smak så der var det DIGRE vinduskarmer I alle vindu med masse plass til pynt! 😀

    2. Ei_heks: takk for det! Heldigvis koser eg meg når eg holde på og, så dagen har bare føke forbi 🙂
      Ja, ein slik dag treng ein absolutt ein gang i blandt! Deilig det og 🙂

    3. Gunnhild Resell: Tusen takk for det 🙂 Ååhh, så deilig! Vi leiger fortsatt bolig, men den dagen vi skal kjøpe skal det virkelig være vinduskarmer i huset ja! :-p

    4. Ja det er bare å være kresen på hva man velger når den dag kommer, man skal jo normalt sett bo der ganske lenge. Men igjen så handy som det du er så er vel vinduskarmene minste problemet 😀

    5. Så kreativt og fin DIY! Du har også en veldig flott blogg! Har nettopp startet med min egen blogg, så hadde vært glad hvis du stakk innom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg