TV-stova vår

Her er t-stova vår per dags dato. Litt vel kald og kjedelig kan eg vel sei meg heilt enig i. Dessuten er sofaen vår for stor til denne lille tv-stova, pluss at sofaen er feilvendt. Jaja, alt av møblar kan jo ikkje passe når vi bytter hus. Heldigvis hadde vi nå plass til sofaen! 🙈  Eg vil jo veldig gjerne kjøpe ny sofa, men det forslaget blei veldig fort nedstemt… Men vi får nå sjå 😏


Slik som interiøret er no så minner det meg veldig om leiligheten i Kristiansand. Alt er likt, og derfor vil eg gjerne gjere litt om på det no. Litt kosligare blir det nok med blå vegg i Nordisk Hav bak sofaen og på veggen til venstre for sofaen. Eller kva? Resten av rommet har to store vindu på ein vegg, og ei dør på den andre veggen. Dei veggane blir Klassisk kvite i første omgang, så får vi sjå om det blir endringar der etterkvart. 😊

#diy #oppussing #interiør #interior #design #male

36 kommentarer

Siste innlegg