Høstnytt til huset

Adlinks

Høsten er absolutt tida for innekos styling av hus og heim. Når vinden riv i vinduene så er det ekstra godt å sitte inne under eit godt teppe, med kakao i handa og med masse tente lys rundt i rommet.🍁 🍂 Vi treng og litt meir lunt interiør når det går mot haus, og dei tunge fargane som grøn, svart, burgunder og blå blir å finne i interiøret.

Og ja, la oss bare sjå litt på dei lampettane der! Eg har sett ein i fra Nordal som er virkelig har forelska meg i, men desse her har jo ein mykje bedre pris. Tenk dei to lampettane hengandes på den fine blå veggen min då! 😍  *Drømmer meg vekk* Eg har forresten funne alle tinga under hos Lagerhaus. Så prisen er det absolutt ingenting å sei på!

PLAKAT – PUTETREKK – LAMPETT TELYS – LAMPETT KRONELYS – DUFTLYS – LAMPE – BLOMSTERPOTTE SOM BOKSTØTTE

#interiør #hus #hjem #mote #innredning#møbel #møbler #design

19 kommentarer

Siste innlegg