Eige hobbyrom

Det er vel ganske luksus å kunne vie eit heilt rom til kun hobby? Er det ikkje det? Eg er i alle fall så heldig at vi har 3 soverom totalt i huset vi bur i. Det eine er vårt, det andre er gjesterom og det tredje er mitt.😏  I Kristiansand hadde vi det likt, men då valgte eg å ha mitt rom til klesrom og oppbevaring, det skal eg ikkje ha no. No har eg laga meg eit supergøy hobbyrom, som snart skal ose av kreativitet. Problemet hittil er at eg ikkje har hatt tid (les: tatt meg tid) til å rydde og organisere alle hobbytinga mine. Ting tar tid ja… Eg har fått gjort litt då i det minste. Rommet er mala i blandt anna denne fine fargen her, og ein lys grå farge. Bare det gir rom for kreativitet i forhold til eit krittkvitt kjedelig rom.. Nei, eg gler meg til å vise, når det er halvklart.. For heilt klart blir det vel sikkert ikkje før vi flytter igjen. 😅  Kva synst du om fargen? 

#hobby #hobbyrom #diy #kreativ #interiør #maling #jotun #grønn #gjørdetselv #hobbygruppa #diymagasinet

7 kommentarer

Siste innlegg