Pussa opp soverommet!

Endelig har eg fått pussa opp soverommet vårt! Det var virkelig sårt trengt. HER kan du sjå bildet av korleis det såg ut før. Eg var så lei av å sove imellom stygge, hullete og skitne gråkvite veggar at eg visste ikkje kor eg skulle gjere av meg. Eg trivdes virkelig ikkje der inne. No har det blitt så mykje lunare og koselig! Eg har mala to strøk med Deco Blue og fått opp ein heimelaga sengegavl. Dessuten har eg spraya blomsterpottene i gull, og no manglar eg egentlig bare ein taklampe som kan gi litt godt lys og nåken bilder på veggen. 😊

Sengegavlen er heimelaga, og eg har ein liten DIY på gang her snart. Var den ikkje kul då??😃

Følg meg gjerne på Facebook: Idarossland.blogg.no

#diy #hjemmelaget #heimelaga #gjerdetsjølv #doityourself #seng #sengegavl #sengegavel #hodegavl #hodegavel #soverom

#interiør #interiørbloggen #hobbymagasinet #aftenposten #diymagasinet #hobbygruppo #snikker #snekker  #bygg #verktøy #jotun #decoblue #blå

 

15 kommentarer

Siste innlegg