Lettstrikka pannebånd

Eg har aldri budd på ein plass med så mykje vind som her på Ørlandet.  Det blåser nesten konstant her oppe, og det merkes når ein er ute å går. Eg har funne ut at eg har meir enn nok av huer, men når eg går med håret i strikk har eg større behov for eit pannebånd som ikkje er i veien. Eg prøvde meg litt fram og kom fram til denne enkle oppskrifta her 😊  Mønsteret kan du jo variert sjølv, men eg har valgt dobbel og enkel perlestrikk her 😊  Lykke til!

 

Du treng:

  • Pinner str 5
  • Garn som passar til pinnestr. Eg brukte dobbel tråd av Sandnes Merinoull, ein tråd som egentlig skal strikkast på pinne 3,5

 

Dobbel perlestrikk:

Slik gjer du:

  • Legg opp 18 eller 20 masker
  • Strikk perlestrikk fram og tilbake til arbeidet måler 36-40 cm eller ønska lengde.
  • Fell av i perlestrikk og sy sammen endane med maskesting.

Dobbel perlestrikk strikkar du slik:

  • 1.pinne: strikk 2 rett, 2 vrang ut pinnen
  • 2.pinne: strikk rett over rett og vrang over vrang
  • 3.pinne: strikk vrang over rett og rett over vrang
  • 4.pinne: strikk likt som du gjorde på 3 pinne. 
  • Gjenta pinne 1-4 til du får ønska lengde.

 

Enkel perlestrikk:

Slik gjer du:

  • Legg opp 17 eller 19 masker. Då får du starte kvar omgang med ei rett maske.
  • Strikk perlestrikk fram og tilbake til arbeidet måler 36-40 cm eller ønska lengde.
  • Fell av i perlestrikk og sy sammen endane med maskesting.

Slik strikkar du enkel perlestrikk:

  • 1.pinne: strikk 1 rett, 1 vrang ut pinnen
  • 2.pinne: strikk rett over vrang og vrang over rett.
  • Gjenta pinne 1 og 2 til du får ønska lengde.

 

Voila, fiks ferdige kjappstrikka pannebånd klare til bruk 😊  Link gjerne til bloggen min om du velger p bruke oppskrifta mi 😊

#diy #byidarossland #kreativ #strikk #strikke #oppskrift #hjemmelaget #hobby #Gjørdetselv #gratis #kjappstrikk #panneband #pannebånd #luestrikk

47 kommentarer
      1. Hei, vil bare si at du finner mange fine videoer på youtube på hvordan du strikker rett og vrang😁

    1. Jeg lurte på om det går an å strikke disse på rundpinne hvis jeg bare legger opp flere masker? Du har vel strikket framside og bakside og sydd sammen? Jeg kan ikke dette så godt så jeg aner ikke. Håper på svar. Disse var kjempefine og jeg fikk så lyst å strikke dem selv!

    2. Synne: Hei! Eg strikka att og fram til det målte ca 36-40 cm (det blir større når du strekker det, derfor skal det ikke strikkast lengre). Deretter sydde er kortside til kortside. 🙂 Skal du strikke rundpinne så veit eg ikkje kor mange masker du skal legge opp, for det er fort for at det blir for slakt.. Håper det var forståelig forklart 🙂 og Lykke til med strikkinga!

    3. Hei, ser du oppgir at du har strikket med dobbel tråd i garn beregnet for p 3,5 på p 5
      Gjør det samme her med syns det blir veldig bredt. La først opp 20 m så prøvde jeg med 18, men syns fortsatt det blir bredt. Så mitt spørsmål er ; Du strikker til 36-40 cm lengde men hva er bredden på de på bildet.?

      1. Hei 🙂
        Har ikkje eit nytt panneband her, men bredden på eit godt brukt panneband er ca 12 cm. Ser ut til at det blitt litt smalare når det har blitt dratt og brukt.

      1. Hei! på dette har eg nok bare strikka første maske. Ellers finnes det mange fine forklaringar på korleis få fin kant på nett/youtube. Eg pleier ikkje å få fine kantar, så er ikkje så god på det :p

      2. Hei, ta første maske løst av uten å strikke den. (I begynnelsen av hver pinne. )
        Da får du en finere kant.

      1. No har eg strikka desse med dobbel tråd, så kjøper du to nøster i Sandnes Merino så får du meir enn eit panneband. Du kan fint strikke med ein tråd Drops Big Merino, men eg ville kjøpt to nøster for å være på den sikre sida der. 🙂

    4. Vist jeg har garn som skal strikkes på 3,5 pinne og har pinne på 3,5 kan jeg strikke med en tråd da?

      1. Hei! Då vil ikkje pannebandet bli riktig størrelse, så eg ville anbefalt at du kjøpte pinne 5 for å kunne følge denne oppskrifta.
        Ønsker du å strikke på pinne 3,5 så kan du det, men då må du nok strikke lenger og kanskje legge opp fleire masker enn i oppskrifta 🙂

    5. Jeg er fullstendig nybegynner. Får ikke dette til å stemme: Prøver meg på enkel perlestrikk. Det står at jeg skal starte og slutte med rett maske hver runde. Jeg la opp 19 masker, begynte og sluttet med rett maske. Da kan jeg jo ikke starte neste runde med rett? Skal ikke perlestrikk være rett over vrang osv?

      1. Eg startet og slutter med rett for å få kanten slik. Ellers må du tilpasse om du skal strikke rett eller vrang etter mønsteret 🙂

    6. Hei! Jeg prøvde meg på dobbel perlestrikk! Når jeg strikket pinne nr 4 akkurat slik som pinne nr 3 så fikk jeg helt feil mønster.. Da jeg strikket pinne nr 4 akkurat slik som pinne nr 2, fikk jeg rett mønster… Er den en skrive feil i oppskriften her eller har jeg misforstått det du skrev på pinne nr 4?😊

      1. Hei! Du skal strikke to og to rundar likt. Altså pinne 1 og 2 skal være likt og pinne 3 og 4 skal være likt. Så begynner du på nytt med 1 og 2. 🙂 Då får du dobbel perlestrikk. 🙂

      1. Hei! Nei det har eg ikkje. Men du kan jo bare strikke det kortare og smalare, alt etter kva størrelse du ønsker ☺️

    7. Hei Ida. Jeg har blitt såååå glad i disse pannebåndene. Har strikket til meg selv og til andre. Også til barn i 8 og 9 års alder. De er kjempe glad i disse.
      Hilsen Bodhil

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg