Er eg virkelig den einaste?

Idag har vi virkelig hatt storreingjering her heime. Kjøkkenet var strøkent og eg begynte på middagen vi skal ha i kveld. Eg åpna skapet og leita meg i hjel etter dei riktige kryddersmaker eg skulle ha… Det var vel då eg fann ikkje mindre enn 5(!) kvitløkskrydder og 4(!) kanelkrydder at eg innsåg at eg burde ta ein opprydding… Er eg virkelig den einaste som har det slik i krydderskapet..?😅🙈

Alt krydderet måtte ut på disken og sorterast.. Vel, det var ganske mange av kryddera eg hadde minst to av 🙄 Dessuten såg eg at ein del av kryddera hadde eg jo aldri brukt.. så eg brukte taktikken «kast alt som et utgått på dato». Og vipps så fekk eg orden på livet (krydderskapet) igjen 😃

Så eg lure jo då på om eg er den einaste som har det slik? Er du og litt «avhengig» av å handle krydder? 😅 Eg satser på at det er heilt normalt, og at skapet sikkert blir fylt opp igjen snart..😂

12 kommentarer

Siste innlegg