Er det håp for denne hagen?

Velkommen til verdens kjipaste hage! 😭 Det er vel ikkje langt i frå eller? Ikkje akkurat slik vi hadde gjort det om vi eigde huset då, men siden vi leiger så blir det vel slik.. Det bordet og dei to stolane sto faktisk igjen etter forrige eiger, og med god grunn.. Det er ikkje trygt å sitte i dei, så han var lur som bare lot dei stå… Plankane er forresten til eit prosjekt eg driv på med! Sjekk bilde under her av vår nye terrasse! 

Tada! Eller… hehe.. Det er ein rimelig enkel og grei løysning då, eller kva?  Ja, hagemøblane er krise. Planen var å få gjort nåke med det, men det er vel ikkje for seint enda vel? Og ikkje minst! SJÅ på jordbæra mine!! Eller det er kanskje ikkje så lett å sjå på dette bildet, men i baljen på pallebordet står det 6 fine grønne jordbærplanter som eg planta i haust. Dei veks litt og litt for kvar dag! Jippi, så gøy. Eg gler meg til egendyrka jordbær i sommar!😃

Her har eg laga meg til eit bedd. Grunnen til at det blei her er rett og slett fordi det er den plassen i heile hagen som er minst grønn.. Altså, eg ser ikkje nåke håp for at området her nåken gang kjem til å bli grønt heller.  Eg er og ganske sikker på at det har vært eit bedd langs veggen her før i gamle dager (ja, huset er nåken generasjonar gammalt vil eg sei…). Her skal eg då helst plante noko som er fargerikt, enkelt å holde ved like og som ikkje tiltrekke seg sneglar.. Nåken tips kva blomar eg kan plante her? 😅

#diy #hage #uteplass #kreativ #blomster #blomst #hus

7 kommentarer
    1. Jeg er ikke noe hagemenneske, jeg er dårlig på alt som har med grønt å gjøre. MEN jeg er sikker på at du kan få en fin hage der altså 🙂

    2. livetmitt93: Jo, det blir nok bedre med litt blomster og beisa platting 🙂 Får fikse opp, men spørs litt kor mykje vi orker å legge i det, siden vi ikkje skal bu her så alt for lenge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg