OsLove

På onsdag reiste eg til Oslo for første av seks ganger før jul. Eg skal ta Salgsledelse og personligsalg som fordjupningsfag på BI Nydalen 🙂 Heldig som eg er får eg overnatta gratis i Oslo, og kjem til duk og dekka bord hos Jan og Grete! 🙂 Faget Salgsledelse virka veldig kjekt, og eg håpar i allefall det er riktig valg!


Eg møtte Kristin som har flytta til Lillestrøm! Blir så kjekt å få litt kvalitetstid med ho når eg er der borte 🙂 

Heldige meg fekk bursdagsbesøk av Vegard, heilt i fra Bodø! Heila helgo har me bare kost oss i Tigerstaden. Vegard kjøpte og selvfølgelig verdens finaste bursdagspakke til meg!! Har ønska meg den lommeboko så lenge no, også er eg så heldig så har ein så fantastisk kjæreste så kjøpe den 😀


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg