Fjorårets juletre

Juletreet vårt frå 2017 bærte preg av Usa. Juletreet er kjøpt i Arizona, samme med alle dei grønne og gullfarga kulene. Vegard fekk pynte treet i fjor, men i år har ikkje treet ei einaste grønn kule. Eg kasta nemlig alle i fjor i frykt for å måtte ha dei på treet i år og.. :p

Her er den fine kaktuskula mi som eg leita nesten heile Arizona etter! Fant jo nesten bare kuler med stadsnavn som Sedona, Page, Phoenix, Scottsdale osv på.. Men eg var bestemt, og fant til slutt ei med bare Arizona på. Florida har eg ikkje då, siden det ikkje var jul når vi var der.

Denne er fra Florida, men det står ikkje direkte Florida på den då.. Eit fint minne er den i alle fall 😊

Eg skal dele bilde av årets juletre og, må bare få tatt bilder av julehuset i dagslys! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg