Central park

Oi, oi, oi….. Ka då seint ute med innlegga seier du? 😅 Vi var jo i New York før vi reiste heim i frå Usa, og her fant eg fram eit innlegg som ikkje har blitt publisert før.. Kvifor eg ikkje har publisert det før, nei det veit eg ikkje? Det må ha vært at eg ikkje følte innlegget var “klart” og godt nok, også gjekk det i gløymeboka… Idiotisk? Ja. Det er jo bare å publisere bildene eg tar om eg vil, det er jo min blogg og mi dagbok! Så her kjem innlegg og bilder i frå siste dag i USA.


4.juli, aller siste dag i USA for denne gang. Flyet vårt tok av på kvelden så vi fekk sjå masse fyrverkeri fra flyvinduet. Det er det Amerikanerane gjere den 4.juli, dei samles, har grillparty og ser på fyrverkeri. Litt anna enn vi er vane med på 17.mai. 😊 Vi brukte dei siste timane på å få med oss Central Park som dei turistane vi er. Tenk kor fint og fantastisk det er at dei kan ha ein slik grønn oase midt inni storbyen og kaoset som det medfølge. 

Til og med baseballbaner er det der inne. 


Neste gang håpe eg at vi kan bruke litt lengre tid her, leige sykkel, leige båt og kanskje gå på piknik. Det er jo akkurat det denne turen til New York skulle være, vi skulle få oppleve litt av alt, slik at neste gang vi reiser tilbake så kan vi ta det meir med ro og ikkje måtte stresse med alle desse turisttinga ein  må oppleve.. Eg gler meg! Neste gang vil eg oppleve New York i jula! 😊

Dette er vel her dei filma under Home Alone filmen? 

Sjå kor idyllisk og fint! Eller.. Eg kunne kanskje ønska at det var litt mindre båtar der då, så kanskje ikkje fellesferien er tidspunktet å ta ein romantisk båttur for to i Central Park.

#reise #usa #reisebloggen #reisemagasinet #travel #hverdag #newyork #tips 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg