DIY: Embladress

Endelig kan eg sei meg heilt ferdig med denne Embladressen. Eg trur nok dette strikkeprosjektet er det mest innvikla prosjektet eg har strikka hittil. 3 trådar i mønster, klipping, belegg osv, men resultatet blei eg i alle fall veldig fornøyd med!

Dressen har eg strikka til lille babyen til Tone og Andreas som enda ikkje har meldt sin ankomst. Han komme nok til å bli sååå fin til høsten i denne dressen, sånn heilt objektivt sett sjølvsagt. 🙈

Dressen er strikka i størrelse 3-6 mnd.

Garn: Sandnes Sterk i fargane 1012, 3160, 7252

Pinne: Rundpinne og settpinnar i 3 og 3,5

10 stk knapper fra EBay HER.

Oppskrift hos Strikkezilla HER.

Jevnt mønsterstrikk er ikkje bare bare har eg funne ut, men øving er det som skal til. Det viktigaste for meg er å ikkje strikke for stramt, men heller litt overdrevent laust. Då blir det bra 😁

Har du strikka nåke i fra Embla-serien til Strikkezilla?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg