Har du egentlig vært på søndagstur om du ikkje legg ut bilde av det?

For det er jo egentlig slik det er blitt, er det ikkje?  Søndag, fint vær, tidlig opp, ut på tur, nyte naturen…og legge ut bilder på sosiale medier.. 🙈

Igår var Tone og eg på cafe, men for å komme dit gikk vi ein god omvei. Det gjorde jo absolutt ingenting når været var så plettfritt som det var i går. Sol, litt blå himmel, kvitt fint landskap og ikkje minst; ingen vind(!). Det må jo nesten være første gang her på Ørlandet.

Det er ikkje så verst her oppe når Fosen viser seg frå ein av sine beste sider. Det er nesten så vi gløymer den store stormen som herja her forrige mandag 🙈

No håper eg bare at snøen kan ligge slik leeeeenge og at vi kan få bra med snø i fjeller. Skiløypene er kjørt opp, så no kan bare skisesongen starte her oppe 😀 

Ha ein strålande mandag! 🙂

2 kommentarer
    1. Følte meg litt truffet der, for jeg er flink til å “dokumentere” når jeg er ute å går tur. Så jeg får alltid kommentarer på at jeg er så flink til å gå tur…Man trenger ikke alltid å gå så langt for å få gode bilder, så jeg synes kanskje jeg får litt mye ufortjent ros….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg