Miakjole

Ein søt liten kjole med hjertemønster er ferdig dampa og klar for ny eigar. Eg synes designaren @Frkaksnes på Instagram er så enkel og grei å forstå, faktisk så har eg kjøpt ein del oppskrifter i frå ho. Kjekt å støtte dei små i denne store strikkeverden 😀 Oppskrifta kan eg absolutt anbefale om du er nybegynner på strikking 🙂

Størrelse: Nyfødt – 3/6 – 6/9 – 12 mnd

Garn: Merinoull fra Sandnes evt Drops merino extra fine

Pinne: settpinne nr 3 og rundpinne 40 cm nr 3,5 (evt rundpinne nr 4, 40 cm om du bruker Drops merino extra fine)

Knappar: 4 treknappar kjøpt på Ebay HER.  100 stk til rundt 23 kr.  Eg har kjøpt alle tre størrelsane, her har eg brukt den minste størrelsen.

Oppskrifta får du i frå @frkaksnes 

Lykke til med strikkinga 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg