Nye bilder på veggen!

Reklame | Posterstore.no

No har vi budd i huset her i to år og eg har lenge tenkt på at eg skulle hatt opp nåken bilder på soverom, men ting tar tid.  Eg har lurt på kva stil eg skal ha og kva type bilder/ plakatar eg vil ha opp, men eg kjem jo ikkje akkurat nåke lenger.. Ergo, soveromsveggane har vore heilt tomme og kjedelige… Så då Posterstore tok kontakt med med og spurte om eg ville finne meg nåken fine bilder var eg ikkje tung å be!

Å bestemme seg for bilder syns eg kan være vanskelig, då er det fint at ein kan bytte litt ut etterkvart uten at det nødvendigvis skal koste skjorta. Posterstore.no har eit enormt stort utvalg av plakatar til fine prisar. Det er god variasjon i størrelsar, så her finn du absolutt nåke etter ditt behov og ønske. Og er du fortsatt utsikker på kva du skal bestille så har Posterstore laga ferdige bildeveggar du kan kjøpe, så slepp du å tenke så mykje sjølv!

Ønsker du å bestille no så kan du bruke rabattkoden  idarossland35 for å få 35% rabatt på plakatar og bilder ( gjeld ikkje rammer og Selection-kolleksjonen).

Rabattkoden varer i 7 dagar frå den dagen dette innlegget publiseres.

– Båt i fjellinnsjø finn du her og Spirit Island finn du her –

 

På soverommet er det ganske høgt under taket, så her gjekk eg for nåken store bilder med passepatout og rammer uten at det blir for dominerande. Fargen på soverommet no er absolutt ikkje nåke eg er fornøyd med, så eg er fort truande til å endre den ein eller gang til hausten…😅

– Grass by the sea finn du her og Beach view finn du her –

Her har eg ramma inn to tegningar som lillebror min tegna til meg for mange år siden. Kanskje i rundt 2008 eller nåke, sjå kor ekskluisive dei blei med passepatout nye rammer!

Før:

Etter:

Og for å ikkje å snakke om rammene. Rammene til Posterstore er fine, lette og relativt billige. Dei er ikkje i glas, men i akryl, så ein treng ikkje være redd for at dei skal knuse. Dei har ein veldig enkel lukkemekanisme bakpå, så ein sleppe å kutte fingrane for å bøye metallklipsen som på andre rammer.. Perfekt!

Einaste problemet med Posterstore er at dei har så enormt stort utvalg at det nesten var vanskelig å velge ut bilder, eg trenge fleire veggar i huset mitt….!

Igjen: bruk koden idarossland35 for å få 35% rabatt på plakatar og bilder ( gjeld ikkje rammer og Selection-kolleksjonen).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg