Oppskrift: Orange Chicken Panda Express

Ein av topp 5 take-away plasser når vi budde i USA var Panda Express. Kinamat slår jo aldri feil, og på Panda Express så får ein så enormt mange forskjellige rettar til ein heilt super pris! Eg kjente at eg savna den muligheten når vi flytta heim til Norge igjen. Og når vi eri Trondheim så blir det jo aldri til at vi går å et på kinaresturant heller.. Så når eg innsåg at det var mulig å lage sin eigen Panda Express middag heime så måtte vi jo bare prøve! Dessuten så hadde eg sett at nåken venner av oss hadde testa det tidligare, og dei godkjente det absolutt.

Oppskrifta kan nok sjå litt voldsom ut, men det er den faktisk ikkje. Les gjennom den før du starter og bland alle ingrediensene

Du treng til 6 personar:

Til kyllingen:

  • ca 900 gram kyllingfilet skjært i ønska størrelse (2 cm terninger ca)
  • 1 egg
  • 1,5 ts salt
  • 1 knipe pepper
  • 2 ss rapsolje
  • 1 dl maizena
  • 0,5 dl mjøl

 

  • 1 ss maizena
  • 2 ss rice wine (eg brukte kvitvinseddik)
  • 0,5 dl vatn
  • 1 ts sesamolje (eg brukte rapsolje)
  • 3 ss soyasaus
  • 10 ss sukker
  • 10 ss kvit eddik (brukte kvitvinseddik)
  • Raspa skallet av ei medium appelsin
Til slutt:
  • 1,5 ss hakka færsk ingefær
  • 2 ts hakka kvitløk (denne droppa eg)
  • 0,5 ts hakka rød chili
  • Topp med litt hakka vårløk og sesamfrø før servering

 

Slik gjer du:

  • Bland alle ingrediensene til sausen i ein bolle.
  • Bland egg, salt, pepper og olje i ei skål og maizena og mjøl sammen i ein annan bolle.
  • Dypp kyllingbitane først i eggeblandinga så i mjølblandinga, deretter legg du dei i frityrpanna. (Sjå tips lenger ned på sida)
  • Når kyllingen er fritert legg du den på eit tørkepapir så fettet kan renne av.
  • Når du er ferdig å fritere tar du ingefær, kvitløk og chili i ei stor steikepanne/wokpanne med litt olje. Fres i ca 20 sek.
  • Tilsett sausen og kok opp til det er blitt litt seigt.
  • Skru av varmen og tilsett den friterte kyllingen. Rør godt rundt så all kyllingen får saus på seg.
  • Strø vårløk og evt litt sesamfrø på før servering.
  • NYT!

Fritering:

Du treng:

  • 1 liter rapsolje
  • 1 kjele (eg brukte min le cruset støypejerngryte)
  • Termometer
  • Kjøkkenpapir
  • Tresleiver

Slik gjer du:

  • Forlat aldri kjøkkenet når du varmer opp olja, eller når den er varm.
  • Ha eit lokk tilgjengelig slik at du kan kvele flammen om uhellet skulle være ute. Bruk ALDRI vatn til å slukke!
  • Hell olje i kjelen, men aldri meir enn halvfull.
  • Varm opp på sterk varme (eg brukte 7av9). Når olja har nådd rundt 180° C tar du å dypper ei tresleiv oppi. Begynner det å bruse rundt olja er den varm nok og klar til å fritere. Skru ned varmen om det er nødvendig, men temperaturen vil synke når du tar kylling oppi.
  • Ta ein og ein kyllingbite ned i panna til du har fylt opp nok. (eg tok nok litt mykje oppi, og då må du passe på å dele dei fra kvarandre og det tar lenger tid å få dei ferdig steikt.)
  • Legg kyllingen på tørkepapir slik at fettet får renne av seg.

Oppskrifta fant eg her, men har gjort nåken små endringar og skreve den om til norsk.

5 kommentarer
    1. Testet nå, det ble veldig bra 🙂 har prøvd en annen oppskrift tidligere og den lignet ikke på panda express sin orange chicken i det hele tatt, men denne derimot 🙂

      1. Åå, så kjekt du har testa ut 😀 Ja, denne blei virkelig god. Fikk skikkelig flashbacks når eg åt dette. Så kjekt at det falt i smak for deg og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg