Øyhopping

Eller det heiter vel ikkje det når eg bare tok båten i frå ei halvøy til ei øy, men eg reiste i alle fall utover mot øyane då!

Tidligare i veka var eg ein tur til Hitra for å besøke mediehuset Hitra Frøya. Spennande å få besøke andre og sjå korleis dei jobbar og tenker annerledes enn oss her på Fosen.  Eg har aldri vore på Hitra før, og eg trur øya viste seg i frå si aller beste side når eg var der. Skikkelig nydelig vintervær, blå himmel og så og sei vindstille!

Shameless selfie på bussholdeplassen

Bak treet og oppi der ligg sentrum av Hitra – Fillan

Nåken fine timar i øygapet før eg vendte nasen heimover til halvøya mi igjen. 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg