Snøløvgenser

Puh, her er det endelig bilder av den største produksjonen til jul! Fire Snøløvgensera til tantebarna, og siste halskant blei felt av til hovmesteren på lillejulafta.. Godt mamma var der og kunne trø til med trådfesting.. 🙈

Det var ikkje det at eg starta for seint på genserane, men eg klarte å strikka to av dei på feil pinne…. Kan tru all lufta forsvant i meg når eg innsåg det, etter å ha kome til mønster på nr to. Å rekke opp er jo ikkje eit alternativ, så eg måtte på butikken  å handle meir garn 🙈

  • Str 6 år og 4 år
  • Garn: Sandnes Merinoull
  • Pinne: 3 og 3,5

  • Str 6 år og 2 år
  • Garn: Drops Merino Extra Fine
  • Pinne: 3,5 og 4

Ved neste anledning så trur eg at eg vil strikke i Drops Merino Extra Fine, genseren blei litt fastare i det garnet, og eg trur ikkje det hadde nåke å sei på strikkefastheten, den holdt eg heile veien. Dessuten så skal det garnet vaskast i maskinen, og det er jo eit stort pluss for barnehagebarn. 🙂

Hadde du nåken større prosjekt til jul? 😀

4 kommentarer
      1. Hei! Dette er en oppskrift du må kjøpe. Du finner den om du søker på “snøløvgenser oppskrift” på Google! 🙂

    1. Så fine gensere 🤩 Lurte på om du strikket med Drops Merino Extra Fine i enkel eller dobbeltråd på pinne 3,5 og 4?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg