Sommerplanting

Vår, varme i været og 17.mai er litt synonymt med sommerplanting. 😁 I år klarte eg å drøye med å plante til 16.mai, og heldigvis for det då det var frost bare nokon dagar før. Det var ekstra kjekt å plante i år. Nytt hus, ny platting og nye blomsterkrukker! Eg har kjøpt alle mine på Jysk, men anbefaler ikkje dei store… Den eine har fått ein stygg mørk farge (ikkje på desse bida), så eg har ein sak pågåande med Jysk der. Sikkert bare ein feilproduksjon, men kjedelig når eg allerede har planta… Den største er jo fin, så kanskje eg anbefaler dei seinare, vifårsjå

Uansett! Eg kjøpte blomane på eit lokalt gartneri, samme som i fjor faktisk. Dei er veldig kunnskapsrike der, og om ein handlar på eit ugunstig tidspunkt (når ikkje alle andre er der) så får ein enormt med hjelp. Perfekt for ein med ikkje så grønne fingrar som meg. Eg vil jo bare at dei skal være fine og vare lenge! 😁

I år gjorde eg nåke nytt. Mulig det er eit velkjent triks for alle andre, men nytt for meg. Eg la “fiberduk” mellom lekakuler og jord slik at lekakulene ikkje skulle fyllast med jord og dreneringa bli ødelagt. Eg lyge litt når eg skrive fiberduk, for min type fiberduk er kaffifilter, som eg satsar på gjere samme nytten  🙈  Nei, så no kan bare sommaren (og alle andre gjester) bare komme 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg