Staycation

eller, det kan kanskje ikkje kallast det når vi egentlig eg begynt på jobb igjen? 😁 Men været her i Trøndelag er så upåklagelig at det føles som ferie etter jobb uansett.

Vi er heldige å har besøk av familie denne veka. Heldig for dei, og oss, at Trøndelag viser seg i frå si beste side no. Det har faktisk nesten ikkje vært vind her heller dei siste dagane 🙈

Etter to veker på Vestlandet har eg ein del bilder eg har lyst å legge ut her og, men eg henger så langt bakpå med alt. Altså tur til Oslo i mars og mai, påske i Dublin og Frankrike i mai.. U’r up for a treat, når eg får rævo i gir 🙈😅

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg