Til ein liten høstgutt

Ei venninne av meg fekk sin første gutt i april, og det har aldri passa slik at eg har fått møtt han. Egentlig ville eg ha gave med meg når eg møtte han, men no har det rett og slett gått så lang tid at eg måtte strikke nåke nytt.. 🙈 Dennen buksa er så mjuk og god, i deilig baby merino fra Drops. Fargen elsker eg, så kul og ikkje typisk gutt. Eg liker egentlig best å strikke litt kjønnsnøytralt, slik at strikketøyet kan bli brukt til fleire i ettertid. Uansett så fekk eg sendt av gårde denne pakken i forrige veke, og no må dei bare vente på at lillegutt skal vokse inn i den 😁

Ankerskyse – str 6 mnd – Drops baby merino – pinne 3

 

Eg bruker strikkemølle til reimene, det går så mykje fortare enn å strikke. Det er virkelig å anbefale HER får du tak i ei til rimelig pris 😁

 

Go`klumpen bukse – Klompelompe – Str 3-6 mnd – Drops baby merino – Pinne 3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg