DIY: Stjerne av trekuler

Denne ideen kom eg sjølvsagt over på Pintrest! Pinterest er bare heilt fantastisk, og er eit mekka når det gjeld inspirasjon. Dette er kanskje ein av dei enklaste tinga eg har lage, og resultatet er jo riktig lekkert. Ein kan jo og variere uttrykket på stjernene ved å male kulene i akkurat dei fargane som måtte passe seg.
Du treng:
  •  25 trekuler med hull
  • Tråd
  • Nål
Start med å lage ein ring meg 10 perler.  Tre deretter trekula på tråden og fest i kule nummer to.  Fortsett slik rundt, og du vil få ei stjerne!
Du kan då velge om du vil bruke den til gryteunderlag, eller som pynt på veggen.

Eg valgte å bruke dei som pynt, då stjerna blei litt mindre enn forventa pga størrelsen på kulene. Eg kjøpte mine kuler på Ebay HER. Mykje billigare enn på hobbybutikk.

#DIY #trekuler #gjørdetselv #hjemmelaga #hjemmelaget #kreativitet #kreasiw #pynt #design #enkelt #rom123 #bloggklubben #aftenposten #bordskåner

30 kommentarer

Siste innlegg