Interiørmesse med meir!

Etter jobb på torsdag reiste eg til Oslo. Det er endelig januar, og tid for interiørmesse i Lillestrøm. Siden eg ikkje jobber i interiørbutikk no, så var eg egentlig ikkje forberedt på at eg skulle reise, men når sjangsen var der så måtte eg bare vere med!

Det å kunne gå rundt å sjå på årets trender, nye varer, høyre litt foredrag og bare ha ein dag fylt av gode inntrykk av interiør, kler og smykker er kjempe gøy! Det er ikkje akkurat for alle, det å gå å trø i fra kl 10 til 17.. Heller for oss spesiellt interesserte 😉

Årets trender er mykje det samme som i fjor, det skandinaviske, litt natur og rolige fargar. Fargar er viktig, no et det stopp på kvite veggar og sterilt (om vi skal følge ekspertane sine råd). Her er nåken bilder som viser litt av korleis årets trender/tendenser er:

Her er den nydelige standen til Secrets by B. For ei fantastisk hyggelig dame, og ikkje minst nydelige produkt. Årsaken til at vi snakka med ho var at det er nåken lokale damer heime i fra Rosendal som har styla og tatt bilder til katalogen hennes. Eg tok då nåken bilder for dei, slik at dei fekk sjå standen. Veldig flinke damer! 🙂 Sjekk ut @Dianaousdal og @hildringjorunlarsen på Instagram.

Litt (masse) mat må ein ha etter ein lang dag. Vi var på Delikatessen på Aker brygge, og nøyt ein nydelig tapas og god vin. Avsolutt å anbefale.

Lørdag møtte eg bror min,Truls, for lunch på Solliplass. Vi gjekk på ein thai inspirert resturant, der vi fek servert fem forskjellige smårettar som vi delte på. Utrulig mange gode smaker, virkelig å anbefale om dåke er i Oslo!

Ei fantastisk innholdsrik helg, men mange inntrykk og mykje god mat. Gler meg allerede til neste tur! :-*

11 kommentarer

Siste innlegg