DIY: Blomsterkasse med hjul

Vi nyte fortsatt late dagar her i Florida! Idag har vi lest på bilteorien (ekstremt masse nytt å sette seg inn i + den er jo på engelsk..), og no skal vi ut å legge oss på bassengkanten. Klokka er snart 15:00 her! Øve til nåke anna, her kjem litt bilder og oppskrift på enda ein bursdagsgave eg laga når eg var heime i Norge 🙂

——————————————————————————————————————————————————————–

SAMSUNG CSC

I fjor overraska eg mamma med ein stor blomsterkasse på bursdagen. Ho hadde akkurat fått fiksa terrassen, så ein stor kasse var på sin plass 😉 I år hinta ho ganske godt frampå at ho ønska seg enda ein blomsterkasse, heilt lik som den ho hadde frå før av. Så når baljen og hjula var kjøpt inn var det bare å kjøra inn på Kvinnherad Bygg å handle inn materiale. Det som var så fint var at eg kunne sei til han i kassen at eg skulle ha akkurat samme mengde material som i fjor. Han var gla, eg var gla. Han kutta til og med opp alle plankane i dei lengdene eg trengte! For ein fantastisk service 🙂

Oppskrifta på blomsterkassen finn du her.

Husk å båre hull i botn av kassen, slik at overflødig vatn kan få renne ut. 🙂 Så er det bare å hive oppi litt stein og jord, før ein kan plante 🙂

SAMSUNG CSC

Sjå kor fine dei er! Må sei meg fornøyd med desse 😉 God plass er det og. Om eg ikkje tar heilt feil så romme baljen 120 liter.!

 

SAMSUNG CSC

Oppskrifta på blomsterkassen finn du her.

#diy #byidarossland #hjemmelaget #byggdet #maxbo #byggmakker #heimelaga #kreativ #blomster #ute #blomsterkasse 
 

8 kommentarer

Siste innlegg