Innlegget mitt er i AFTENPOSTEN!

Rett før sommaren fekk eg ein mail fra ei koselig dame i Aftenposten/ Schibstedt. Ho hadde komme over bloggen min og ønskte å publisere nåken av DIY-innlegga mine i dei forskjelige nettavisene deira. Dette var jo egentlig bare utrulig gøy, så dette sa eg jo klart ja til 🙂 Klikk på bildet under for å komme fram til artikkelen.  HER er orginalinnlegget.


Her er andre nettsider artikkelen er publisert i: fv.no/bolig , aftenbladet.no/bolig , bt.no/bolig , adressa.no/bolig . 🙂

#bygg #bord #stuebord #uterom #stue #byggdetselv#side2 #hage #hus #uteområde #ute #hjem #terrasse #altan #diy #gjørdetselv #rom123 #interiør #eksteriør #diy #gjørdetselv #hobby #kreativt #design #interiør #bolig #hjem #redesign #gjenbruk #prosjekt #reise #penger #tips #hverdagstips #aftenposten #boligoghjem #aftenbladet #coffeetable #coffetable #stovebord #hjemmelaga #avis #nettavis #publisert 

7 kommentarer
    1. Hei, en flott blomsterkasse! Men i stedet for plastbaljen ville jeg ha brukt en selvvanningskasse; disse finnes i flere størrelser og gjør at man kan dra på ferie med god samvittighet uten å tenke på at plantene ikke får den omsorg de trenger.
      Se på: http://www.norskkirkegardsservice.no

    2. wiggo wang: Takk 🙂 Mulig det, men nå er denne laga litt på budgett og av materialer ein kan få tak i samme dag ein skal lage den. Mamma, so har denne kassen, har vært mykje vekkreist i sommar og har brukt ei 1,5 l flaske med vatn, og snudd den opp ned i jorda. Det er ingen problem 🙂

    3. Så fin 😀 Jeg gleder meg til den dagen jeg finner drømmehjemmet mitt, slik at jeg kan pusle med masse slike ting – nå har jeg liksom ikke plass 😛 he he..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg