Storfint besøk i frå Norge!

Forrige onsdag kom det storfint besøk i frå Norge til oss! Søskenbarnet mitt Simen, og Camilla var så greie at dei kom ein tur øve dammen før vi flyttar til austsida av landet/ kontinentet. 😊  Sjølv om dei kun var i ei veke, så vil eg sei vi fekk gjort litt på den korte tida. Etter nåken dagar ved bassenget med total avslapping så fekk vi vist dei litt rundt i byen, gått på shopping, omvisning på jobben til Vegard og ein liten “fjelltur”. Eg skrive “fjelltur” i hermetegn, fordi vi kjørte heile veien opp..  Eg har vært der tidligare, men då gjekk eg opp. Det kan du lese HER.

SAMSUNG CSC

Det er veldig populært å gå på ridetur i South Mountain. Eg trur det blir arrangert 3-4 turar til dagen.😊

Gjengen på toppen med utsikt over byen i bakgrunnen! Sjølve “downtown” av Phoenix er den vetkle klustere med høge bygniknge til høgre i bildet. Ikkje mykje å skryte av i forhold til størrelsen på byen!

 

SAMSUNG CSC

Fine blomane som er komt til ørkenen! På grunn av “alt” regnet som har vært i vinter, så er det veldig frodigt og fint her no 😊

SAMSUNG CSC

Søndag og fint vær betyr mange turistar! Vi var heldige som fekk parkering på toppen 😊

SAMSUNG CSC

Etter turen til Dobbins kjørte vi i mot sentrum. Sentrum i Phoenix er ikkje spesielt mykje å skryte av, men vi gav det ein ny sjanse.

Det var faktisk litt meir liv her denne søndagen, enn det var sist vi var der. 😊

Vi fant oss ein restaurant som heite Arrogant Butcher, som ligg veldig sentralt i by´n. Kan absolutt anbefalast 😊 Tidligare har vi og ete på Hard Rock og Alice Cooper´s town, nåke som er litt meir bbq og saus på alle burgerane osv 🙈

I sentrum er det vel nesten kun kontorbygg, konsertarena og nåken resturantar. Lite som skjer utenom egentlig. Under her er arenaen som vi var å såg Bon Jovi i.

Vi gjekk og ein liten tur rundtom i byen i håp om å finne nåke anna enn kunn høge bygg, og fant denne parken. Civic Space park heiter den, og eg truuuuur det er ein del arrangement i den i helgene 😊 

Om ikkje anna så var i alle fall solnedgangen og himmelen i sentrum heilt fantastisk! 😍

#phoenix #usa #arizona #iviusa #travel #reise #reisebloggen #reiseblogg #wanderlust  #ferie

5 kommentarer

Siste innlegg