Full Moon Yoga

Åhh, endelig tilbake på stranda igjen!😊  Denne gangen blei det ikkje nåke soling då, men årets første fullmåneyoga. Eg fekk med meg Silje og Mari Ann, som er på besøk denne veka. (Jippiiiiii 🎉)  Dei hadde aldri prøvd strandyoga før, så for opplevelsens skyld så blei dei med. 

Det var, som sist, veldig masse folk! Egentlig så trur eg det var mykje fleire folk her no enn det var i fjor. Det kan jo sjølvsagt ha mykje med at det er turistsesong her no.. Det kryr av turistar her 😅

I fjor var dette ein heilt anna opplevelse enn no på våren. I fjor haust kunne vi sjå at månen oppe i aust, og sola på vei ned i vest samtidig. Denne gangen hadde sola gått ned ei lita stund før månen kom opp, men til gjengjeld så var månen heilt enormt raud! Også så stor den var då! 😍   Ikkje veit eg, men eg får ein god ro i kroppen av å ligge å sjå på månen stå opp. Skikkelig fasinerande!

 HER kan du sjå bilder i fra forrige gang. 

Også blei det heilt mørkt, før vi venta på at månen skulle komme opp i aust. 

Fine månen i det fjerne! 😍 

#yoga #fullmåne #reise #travel #iviusa #strand #usa #florida #ferie 

10 kommentarer

Siste innlegg