Årets påskebilde

Onsdag var siste dag på stranda før gjestene våras skulle vende nasa heimover på torsdagen. Emerald Coast viste seg virkelig i fra si beste side, foruten om at sjøen var grøn av sjøgras, og du fekk det over alt når du prøvde å svømme forbi det.. Fint er det uansett her 😊

Før vi tok pakka samen og tok turen vidare på pedikyr og shopping, så fant vi ut at vi skulle ta det obligatoriske toppturbildet vi har hatt dei siste åra. Tidligare har det vært i påsken, på toppen av Uskedalen sitt høgaste fjell, men siden det ikkje var mulig å få gjort no så måtte vi ta det på stranda.  HER og HER kan du sjå bilder fra tidligare turar. 😄

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

 

Åhh, nei det har vært heilt fantastisk å ha Marte på besøk her borte, sjølv om det bare var for ein lita veke. Det gjorde virkelig godt! Eg har jo ikkje sett ho siden i fjor sommar, og det begynne å bli litt vel lenge siden ja.. No er det uansett ikkje så lenge før eg og Vegard og skal pakke sammen tinga våre og snu nasen mot Norge igjen. Eg har kun eit krav, plis ikkje la det snø i juni/juli… Det trur eg ikkje kroppen min klarer etter eit år i denne varmen😅

Ein del måsar har det og begynt å komme her til no. Ikkje veit eg ka planen deiras er, men dei ligg mest å flyt i vinden, og ser egentlig ut som om dei leikar seg dagen lang😅

#destin #emeraldcoast #florida #usa #reiseblogg #reisebloggen #reisemagasinet #bilder #strand #ferie #reise #iviusa

12 kommentarer

Siste innlegg