Løft kjøkkenet på budgett

Vi bur jo i ein forsvarsbolig, så det er begrensa kva vi får gjort i dette huset av oppussing. Men huset er gammalt og slitt, og standaren er og deretter..Dessuten så skal veggen på sikt malast grå, og då blei det litt feil med dei lyserosa varme flisene som er på kjøkkenet.😅 Så for å få det litt meir i tråd med resten, av vårt interiør og stil, så fant eg ut at eg måtte få gjort nåke enkelt med dei.  😊

Eg har kjøpt meg kontaktplast, og gjekk laus. Ellers treng du kun eit bankkort og ein god kniv, eg brukte ein tapetkniv. HER kan du kjøpe kontaktplast på Ebay 🙂 

Først vaska eg godt over flisene slik at det ikkje sitte nåke fett igjen. Fett vil gjere slik at det ikkje sitte fast. Eg begynte først med ein liten flik, og festa den til flisene. Her er det viktig at det blir beint, då dette vil gjere det enklare å rulle ut seinare. 

Deretter brukte eg eit bankkort og strøyk over etterkvart som eg rulla kontaktplasten ut. Kun litt og litt i gangen. 

Får du bobler så kan du dra opp igjen, men eg valgte heller å stikke små hull på dei og dra lufta ut ved hjelp av bankkortet. Det blei veldig bra!

Og her er resultatet! Blei det ikkje fint? Stor forskjell vil eg sei! Og ja, eg er fult klar over den idiotiske betongkanten der… Den håper eg forsvinn litt når veggen blir malt mørkegrå. Som sagt, vi eige ikkje huset vi bur i så vi får ikkje gjort så mange drastiske endringar som vi skulle ønska.. 😊

Det blei vel litt bedre vel? 😊  HER kan du sjå korleis eg malte det forrige kjøkkenet vi hadde. 

– Følg meg gjerne på Facebook HER   og Instagram HER –

#diy #oppussing #interiør #kreativitet #kreativ #gjørdetselv #kontaktplast #ebay #ebaytips #hobbygruppa #diymagasinet #kjøkken

16 kommentarer

Siste innlegg