DIY: Lettstrikka restegarnslue

God fredag folkens! Det er vel kanskje ikkje alle som er ferdige med julegåvene enda? Føle du at du begynne å få dårlig tid om du skal lage noko sjølv? Då kan eg anbefale deg å strikke ei hue! Det er absolut nåke dei aller fleste treng og brukar no framøve i kulden. Og det beste av alt, du treng ikkje bruke mange kveldane før du er ferdig med ei. 😊


Nåke så enkelt som ei oppskrift på ei heilt enkel hue har eg ikkje klart å funne fram enda. Eg likar godt å ha oppskrift å følge når eg strikkar, siden eg har gått på nåken bommertar…Så her kjem rett og slett ei super enkel oppskrift på ei strikkahue til voksne og store barn 🙂 

Slik gjer du:

  • Legg på 100 masker på pinne 3.
  • Strikk vrangbord, 1 r og 1 vr, i ca 12 runder.
  • Bytt til pinne 3,5 og strikk rundt i 18 cm. Det er her du kan bytte på fargane om du ønsker. 
  • Start felling. Fell slik: strikk 8 rett, 2 sammen, 8 rett runden ut. Strikk neste omgang rett. Fell på neste omgang. 7 rett, 2 sammen runden ut. Neste mogang rett. Fortsett slik med 6-5-4-3 masker mellom kvar felling til det er 18 masker igjen, snurp sammen!
  • Lag gjerne ein dusk om du vil. Sjå korleis HER.

Bruk akkurat dei fargane du har tilgjengelig! Eg gjekk for ei Mariusinspirert hue og nåken skikkelige “gladhuer”. På den måten brukte eg og opp ein del av det sprekaste garnet mitt som eg kun hadde eit nøste av kvar farge. 🙂 

#diy #strikk #kreativ #hobby #restegarn #hue #lue #strikke #hobbygruppa #diymagasinet

#rom123 #smartgarn #sandnes #sandnesgarn  #heimelaga #hjemmelaget  #lettstrikket #lettstrikkerlue #lettstrikka  #lettastrikkahue

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg