Mine tre mest leste innlegg

Idag tenkte eg at eg skulle dele mine tre mest leste innlegg med dåke! Det er jo ganske tydelig å sjå kva innlegg som fenger mest, og at det var blomsterkassen som var på toppen var ikkje overraskande i det heile. Det er bare veldig kjekt at så mange fant veien inn til det innlegget, og nåken av dåke har jo og laga blomsterkassen sjølv!  Her må det nok meir DIY-innlegg til ja, eg må bare få nokon ekstra timar i døgnet 😅 Klikk på bilda for å komme direkte til innlegga. 👌 

BLOMSTERKASSE med hjul! Denne blomsterkassen blei jo og fronta i Aftenposten i 2015.

SAMSUNG CSC

SERVERINGSBRETT – blei ein stor slager til jul!

KAY BOJESEN APE  Denne har eg fått fleire spørsmål på om eg kan hekle på bestilling, men eg har sagt nei. Det tok så lang tid, og eg knota så at det gidder eg nok ikkje gjere igjen. Hekling er ikkje “min ting”, men noko eg gjer når eg finner på det 😅

Så kunne du tenkt deg å prøve nåke av desse prosjekta? Gi meg gjerne ein lyd i kommentarfeltet om du gjer det, så eg kan sjå resultatet! Du kan og tagge meg på instagram @ida.rossland 👌 

Følg meg gjerne på Facebook: Idarossland.blogg.no

 

#diy #hobby #kreativ #gjørdetselv #hjemmelaget #heimelaga #ape #bygg #blomster #blomsterkasse #interiør

8 kommentarer

Siste innlegg