Halloen ja😅

Oisann.. No var det visst ein liten evighet siden eg har gitt livstegn i frĂ„ meg her inne.. Eg trur kanskje ikkje eg har hatt eit sĂ„ langt opphold i fra bloggen tidligare?🙈

Det er stadig folk innom bloggen, og kanskje spesielt no fĂžr jul. Eg ser det gĂ„r mykje i “lettstrikka pannebĂ„nd” og “knutepannebĂ„nd“, “babyteppe” og “putetrekk uten glidelĂ„s“. Med andre ord blir det nok mange fine heimelaga julegĂ„ver under trea i Ă„r!

Og ikkje minst takk til alle dĂ„ke som er innom. Eg prĂžver Ă„ svare pĂ„ spĂžrsmĂ„l som kjem inn fortlĂžpande, men husk at eg ikkje er profesjonell pĂ„ verken oppskriftskriving eller slikt, sĂ„ det kan alltids forekomme feil.. Bloggen kun er ein liten hobby for meg. Send meg gjerne ein melding pĂ„ enten Facebook eller Instagram om det tar for lang tid fĂžr eg svare her inne 😁

Eg hÄpar eg skal fÄ tid til Ä dele litt juleinnlegg framÞve med dÄke, men no for tida stÄr bÄde eg og Vegard med rumpa i vÊret og legg belegningsstein ute i innkjÞrselen vÄr. Og det tar tid, mykje tid.. Det er Þve 110kvm2 med stein som vi skal legge sjÞlv. Det gÄr overraskande fort og bra, sÄ vi ser faktisk enden pÄ mÄlet. Snart.. Kanskje

Som Pippi sa: “Det har vi aldri gjort fĂžr, sĂ„ det klarer vi nok”.😅

1 kommentar
    1. hei, digger bloggen diiin
      jeg har i sener tid begynt Ä tenke pÄ keto diett og om det kan vÊre noe for meg. Jeg har sett litt pÄ denne matplanen. Er dette nor du kunne anbefale?
      https://bit.ly/38sGo2a

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg